Årets Nyttårsdikt

Jeg ønsker Godt Nytt År, og flesker til med nye betraktninger og løfter…

 

Året er slutt og jeg tenker som så 
At helsa er viktigst…… Ja, kona mi å`  
Der snubla jeg nesten og gikk på en smell 
Regina skal helst være venner med Kjell 

Men helsa var dèt jeg sku` si noe om 
Og Regina er viktig for den – okkesom 
Hun dyrker jo meg – det bestemmer jeg selv 
Regina skal helst være venner med Kjell 

Jeg herjer og styrer med meg og med mitt 
Regina har styrt meg hun å` – «kanskje litt» 
Så jeg lister meg inn etter trening hver kveld 
Regina skal helst være venner med Kjell 

Regina var skikkelig heldig med meg 
Hun kunne jo valgt mye verre – syns jeg 
Enkel, usynlig, tålmodig som fjell 
Regina skal helst være venner med Kjell 

I året som kommer skal jeg som i år 
være beskjeden og gi som jeg får  
Det er ikke lett, men jeg krones med hell    
Så lenge Regina er venner med Kjell

Foto: Palla

 

Ønsker du å få varsler når jeg poster et nytt innlegg, kan du like og følge Facebook-siden min, «Kjernekraft» https://www.facebook.com/kjernekraft1/ 
Husk og aktiver varsler 
E-post sendes til [email protected]  
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg