Jeg er ganske tjukk i huet

Jeg tåler en smell og er ganske tjukk i huet..
Men ikke inni. Håper jeg.
Det skulle tatt seg ut.

Derfor bruker jeg hjelm.
Ja, når jeg sykler, altså. Ikke ellers
Det skulle jaffal tatt seg ut.

Underkjølt regn er noe forbaska dritt, for i dag vælva jeg igjen. 
Sykkelen og jeg sklei som to Disney-figurer nedover gata og rett inn i naboens hekk. 
Fy flate, skada meg skikkelig. 
 

Godt jeg kan førstehjelp.
Godt vi har solid med førstehjelpsutstyr på jobb.
Røde Kors, ass. Tommel opp.

 

Møtte heldigvis ingen biler.
Da spørs det åssen det hadde gått.
Hadde blitt sykehuset igjen, da vettu. 
Åsså nå a`… rett før Jul og allting.

Bruk hjelm alle sammen.
Tenk om vi mistet deg.
Det skulle tatt seg ut.

BRUK HJELM !

Ønsker du å få varsler når jeg poster et nytt innlegg, kan du “like” Facebook-siden min https://www.facebook.com/Kjernekraft

E-post sendes til [email protected]  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg