Kunsten å takke

Utakk er verdens lønn, og jeg har mye å takke for.

Etter trafikkulykken i høst har jeg jo tenkt litt.
På hvor heldig jeg er .

Ikke bare fordi jeg er i live, og uskadd, men jeg fikk også en påminnelse om at ingenting i livet er gratis.

Og slettes ingen selvfølge…

(Den lille twisten på slutten av diktet får dere heller tilgi meg for…)

Er man velsignet så takker man
For tak over hodet og friskt, rent vann
Min helse er god og jeg våkner hver dag
til kos med Regina og aktive barn

 

Biler og hus, temperaturen på rød
Hytte på fjellet og hytte ved sjø
Jeg takker min skaper for alt er på stell
For alle er friske og vi har høy gjeld

 

For at jeg kan oppleve solen stå opp
Men mest for at kona mi tjener så godt

Ønsker du å få varsler når jeg poster et nytt innlegg, kan du «like» Facebook-siden min
«Kjernekraft»
https://www.facebook.com/kjernekraft1/

Husk og aktiver varsler

E-post sendes til [email protected] 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg